.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سه کتاب درباره مازندران رونمایی می شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری از رونمایی سه کتاب در باره مازندران خبرداد و گفت : آئین رونمایی این کتاب ها در مراسمی با حضور ناشران و مدیران کل حوزه فرهنگ استان انجام می شود .

به گزارش شمال نیوز:حمید رضا عشرویه افزود : بازگشت به سرزمین مادری ، مازندران سلام و نام آوران دودانگه ساری به ترتیب نوشته اسدالله عمادی ، سمانه سادات خاتمی و صغری ابراهیمی رونمایی می شود . 
وی ادامه داد : این کتاب ها توسط نویسندگان مطرح و چیره دست استان مازندران که آشنا به مسائل فرهنگی و هنری بومی و سنتی استان بودند ، نوشته شد . 
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ساری گفت : هر یک از این آثار فرهنگی به تعداد بیشتر از یک هزار جلد کتاب توسط انتشارات هاوژین چاپ شد و پس از رونمایی در کتابفروشی های مازندران توزیع می شود .
آئین رونمایی این سه کتاب ساعت 16 تا 18 امروز سه شنبه در سالن فرهنگی هنری سلمان هراتی ساری برگزار می شود . 
وی اضافه کرد : علاوه بر سخنرانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، ناشران این سه کتاب در خصوص آثار خود نیز سخن خواهند گفت .
***سرآغاز شکوفایی کتاب های مازندران شناسی
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری از رونمایی کتاب های دیگر مازندران شناسی در نمایشگاه کتاب امسال در استان خبرداد و افزود : تعدادی کتاب با محوریت مسائل بومی و سنتی استان 23 تا 29 آبان امسال در مازندران رونمایی می شود .
وی اظهارداشت : برای ایجاد انگیزه برای ناشران و نویسندگان بومی مازندران تلاش بر این است تا علاوه بر برگزاری آئین رونمایی کتاب ، آداب و رسوم سنتی استان برگزار شود .
168 ناشر کتاب در مازندران فعالیت می کنند و این استان از نظر تعداد نشر رتبه نهم کشور را دارد . /ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.